ויטמין סי

למה דווקא לדבר על ויטמין סי? כי הגיע החורף וכולם סביבי מנוזלים, משתעלים ומחרחרים. מה הפתרון? ויטמין סי. טוב, יש עוד כמה דברים טבעיים שאפשר לעשות אבל ויטמין סי הוא היעיל מכולם. כפית ויטמין סי נוזלי לילדים ביום בחורף יכולה לעשות את כל ההבדל.

 

10407841_10152942752284584_6429122342623618607_n

התחלתי מהסוף נכון?

חשוב לי להגיד שאני לא רופאה ולכן כל הטיפים שאני נותנת הם מניסיוני בלבד ועל אחריותכם אבל הם עובדים. אז מאיפה אני יודעת כל כך הרבה דברים? כבר כמה שנים שאני מתעניינת, קוראת ולומדת את תחום הטיפול הטבעי בילדים. זה נושא מסקרן ורלוונטי בעיני ובדרך כלל אני משתפת את כל מי שסביבי בטיפים ובדברים המעניינים שאני מגלה והגיע הזמן לשתף גם אתכם 🙂

אז מה עוד לגבי החורף הזה?

דבש, מכירים? אז מסתבר שעדיף לצרוך אותו במצבו הטבעי, אם מחממים אותו (בתה למשל) הוא פשוט נהרס וכבר לא מסייע לנו. אז אם מישהו בבית משתעל פשוט נותנים לו כפית דבש (לא לתינוקות מתחת לגיל שנה כמובן)

ולמשקיענים, גיליתי לאחרונה מתכון מעולה לטיפול בשיעולים:

מצרכים:

דבש

ג'ינג'ר

לימון

צנצנת נקייה

אופן הכנה:

חותכים את הלימון, מגרדים קצת ג'ינג'ר ויוצקים מעל דבש. חוזרים על הפעולה ויוצרים עוד כמה שכבות כאלה ושמים במקרר. אחרי כמה שעות זה מוכן לשימוש. נותנים לכל המשעלים כפית של הדבש הזה וזה הכל. זה ממש טעים.

יש לי עוד המון מה לכתוב על שיטות ריפוי טבעיות ובעיקר על שתי מטפלות נהדרות שלמדתי מהן המון (הדסה לביא ואודליה הופמן חרזי) אבל זה כבר לפוסט אחר.

מקווה שהיה מועיל ושיהיה חורף בריא לכולנו

ומי שרוצה ללמוד עוד עלי יכול לעשות את זה כאן- מי אני?