החופש הגדול היה מעולה. ממש כיף!  נכון, הייתי צריכה לדאוג בכל רגע נתון לסידור, למצוא שלל אטרקציות מהנות ולוודא שהכל בסדר אבל איזה כיף היה לא להכין כריכים כל בוקר!

ה1/9 הגיע- חזרה לשגרה. מיכלי שלי לא אוכלת גלוטן ואת רוב מוצרי החלב, אז מה שולחים לגן? עוד פעם כריך משעמם מלחם קנוי וממרח עגבניות (כן, זה הדבר האהוב עליה). החלטתי שכל עוד אנחנו בתחילת השנה ויש לי כוח ואנרגיות, זה הזמן לגוון. אז הנה כמה רעיונות נחמדים מה לשלוח לילד לארוחת העשר:

photoshake_1472813916944

פשטידת תירס

חושבים על ארוחת עשר מיד חושבים על כריך נכון? חשבו שנית. מה דעתכם על פשטידה קלילה שאפשר להכין בשתי דקות? טעימה ומזינה. כל מה שאנחנו צריכים זה:

  • 2 כפות פצפוצי אורז מלא
  • גביע גבינה לבנה 5% של תנובה
  • שלוש פרוסות חתוכות לרצועות של גבינה צהובה עמק (בצורת פיל, למקרה שהילדים מכינים איתכם, שיהיה להם כיף)
  • 5 כפות תירס

מערבבים הכל יחד, מעבירים לתבנית משומנת או לתבניות נייר קטנות וכייפיות להגשה, ומכניסים לתנור לאפיה קצרה (15-20 דק')

photoshake_1472813375810

 

פנקייק בריאות

רעיון נוסף הוא פנקייקים שיתאימו גם לילדים שאינם אוכלים מוצרי חלב וההכנה היא פשוטה ביותר, כל מה שצריך זה:

  • כוס קמח חומוס
  • 2 כפות שמן קוקוס
  • 3/4 חלב אורז
  • ביצה
  • טיפה סוכר חום
  • חמוציות (אופציונלי)

מערבבים הכל יחד בקערה לבלילה גמישה ומטגנים במחבת על אש בינונית-חלשה (רצוי מחבת קיטי):

photoshake_1472813973709

 

חלות ללא גלוטן

רעיון נחמד נוסף הוא לאפות לחמניות קטנות או חלות. הנה מתכון מצויין לחלות ללא גלוטן שהשתמשתי בו השבוע. נראות טוב נכון?

photoshake_1472814023653

ואם יש לכם כוח אז אפשר גם לתפור תיק בד חמוד ולשלוח בתוכו את החלות לגן

photoshake_1472813288841

 

שיהיה לנו בוקר טעים 🙂